Головна » Файли » Методична скринька » Математика |
12.08.2013, 21:28 | |
Відомо, що кожна дитина, прагне удосконалюватись. Із приходом до школи вона має усвідомити можливості навчального процесу, які забезпечуються педагогічним стимулюванням та задоволенням навчально–пізнавальних потреб, а вони є домінуючими для учнів початкової школи. За технологією проведення особистісно орієнтованого уроку І етапом є стимулювання та мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів, де учитель вмотивовує діяльність, позитивно спрямовує на працю. Тут важливо врахувати особистий досвід учнів щодо теми уроку. На уроках математики доцільно проводити психологічні тренінги, математичні розминки, рекламу, театральний момент та інші прийоми. Педагогічна майстерність учителя полягає в тому, щоб підняти процес навчання учнів на більш високий рівень завдяки свідомому просуванню від мети уроку до бажаного результату. Крім того, такий підхід край необхідний для усунення формалізму у діяльності сучасної школи, оскільки дає змогу учневі сприймати себе як активного суб'єкта навчального процесу, від якого залежить якщо не все, то більшість у самовдосконаленні. Автори: Деркач Л. В., Бодня Л. М., Степанова М. М., Пальчик О. Є., учителі початкових класів, Решетилівська школа Полтавської обл. | |
Переглядів: 1993 | Завантажень: 136 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 2 | |
| |